×

Прибирання офісних приміщень

Друзі. «Мій Чистий Дім» пропонує прибирання в офісах за найприємнішими цінами.
від 20 грн. за кв.м.
Замовити наше прибирання

Прибирання в офісі так само чимало важливо, як у власному будинку.

Погодьтеся, працювати куди приємніше в чистому місці, нежили в брудному неохайному.

Є один Великий плюс для Вас друзі.

Вам не потрібно наймати прибиральницю та сплачувати їй щомісячну плату, у потребі якої немає кожного дня.

Прибирання офісів за великим рахунком необхідне двічі на тиждень.

Пройтися по пилу, помити підлогу, почистити санвузол.


Чому Ми?

  1. Наша компанія пропонує для Вас чудові тарифи на прибирання офісних приміщень професійних клінерів. За роботу яких ми несемо відповідальність.
    Наші співробітники проходять навчання з прибирання та проходять тести щомісяця. Ми знаємо всі підводні камені, які можуть виявити себе вже через годину. Тому знаємо свою роботу.
  2. Всі наші співробітники проходять перевірку службою безпеки, щоб уникнути конфузів, виключити кримінальне минуле та заслужити довіру всіх наших клієнтів.

Наша робота ефективна потім як ми знаємо:

  • Скільки потрібно часу для прибирання Вашого офісу;
  • Скільки та який інвентар необхідний для збирання;
  • Скільки має заробляти клінер;
  • Як часто і яким має бути хороше прибирання;
  1. Ми купуємо передову техніку та хімію для прибирання, які мають антиалергік, безпеку для лакового покриття та інші переваги, а не звичайні побутові прилади та хімію, яка може зіпсувати поверхню або змусити провітрювати вікна.

Ми відповідаємо за якість своєї роботи та довіри, яку ви виявляєте до нас.


Робота З юр. Особами

Компанія «Мій Чистий Дім» працює як із фіз. особами, і з юр. Компаніями. Як по готівковому, так і без готівкового розрахунку.

Принцип роботи на постійній основі з юр.

  • Ви залишаєте свою заявку по телефону нашим менеджерам.
  • Наш представник приїжджає до Вас, оглядає територію, погоджує всі моменти для первинної оцінки вартості.
  • Грунтуючись на всіх зібраних даних, Ми створюємо для Вас комерційну пропозицію та надсилаємо її Вам. Фіналізуємо разом його і, якщо все підходить, укладаємо договір (контрак).
  • Після підписання договору вирішуємо деталі прибирання. (заводимо тех. карту)
  • Час, прибирання (найзручніше для Вас, це може бути 6 ранку, можливо після робочого дня)
  • Вибір необхідного інвентарю та хімії (ґрунтуючись на тих даних, які ми збирали).
  • Кількість клінерів