Прибирання в офісі так само чимало важливо, як у власному будинку.
Погодьтеся, працювати куди приємніше в чистому місці, нежили в брудному неохайному.
Є один Великий плюс для Вас друзі.
Вам не потрібно наймати прибиральницю та сплачувати їй щомісячну плату, у потребі якої немає кожного дня.
Прибирання офісів за великим рахунком необхідне двічі на тиждень.
Пройтися по пилу, помити підлогу, почистити санвузол.
Чому Ми?
- Наша компанія пропонує для Вас чудові тарифи на прибирання офісних приміщень професійних клінерів. За роботу яких ми несемо відповідальність.
Наші співробітники проходять навчання з прибирання та проходять тести щомісяця. Ми знаємо всі підводні камені, які можуть виявити себе вже через годину. Тому знаємо свою роботу. - Всі наші співробітники проходять перевірку службою безпеки, щоб уникнути конфузів, виключити кримінальне минуле та заслужити довіру всіх наших клієнтів.
Наша робота ефективна потім як ми знаємо:
- Скільки потрібно часу для прибирання Вашого офісу;
- Скільки та який інвентар необхідний для збирання;
- Скільки має заробляти клінер;
- Як часто і яким має бути хороше прибирання;
- Ми купуємо передову техніку та хімію для прибирання, які мають антиалергік, безпеку для лакового покриття та інші переваги, а не звичайні побутові прилади та хімію, яка може зіпсувати поверхню або змусити провітрювати вікна.
Ми відповідаємо за якість своєї роботи та довіри, яку ви виявляєте до нас.
Робота З юр. Особами
Компанія «Мій Чистий Дім» працює як із фіз. особами, і з юр. Компаніями. Як по готівковому, так і без готівкового розрахунку.
Принцип роботи на постійній основі з юр.
- Ви залишаєте свою заявку по телефону нашим менеджерам.
- Наш представник приїжджає до Вас, оглядає територію, погоджує всі моменти для первинної оцінки вартості.
- Грунтуючись на всіх зібраних даних, Ми створюємо для Вас комерційну пропозицію та надсилаємо її Вам. Фіналізуємо разом його і, якщо все підходить, укладаємо договір (контрак).
- Після підписання договору вирішуємо деталі прибирання. (заводимо тех. карту)
- Час, прибирання (найзручніше для Вас, це може бути 6 ранку, можливо після робочого дня)
- Вибір необхідного інвентарю та хімії (ґрунтуючись на тих даних, які ми збирали).
- Кількість клінерів